maanantai 28. kesäkuuta 2010

Kasvimaalla

Eilen oltiin kasvihuoneella ja omenapuutarhssa, tänään ollaan kasvimaalla :)
Kaikki mitä peltoon laitoin, niin on ruvennut nousemaan. Ja siihen olen tyytyväinen! 

Sipulit törröttää (ja rikkaruohot) 
 Punajuuret on ihanan värisiä.

Porkkanoista on kohta mukava ottaa harvennusporkkanoita.

Ekaa kertaa laitoin kasvimaalle persakaalia. Niitä ootetaan kovasti, että päästään maistelemaan.


Tänään virittelin uuteen paikkaan pyykkinarut. Minä kun en omista mitään pyykinkuivaustelinette, niin piti virittää ihan naru puusta puuhun. Samalla laitoin tytölle leikkimökin pihaan oman pikkusen narun. Innostuttiin sitten oikeen porukalla pesemään pyykkejä.






Kyllä nyt meijän pyykit kuivuu.

Innostuin illalla virkkaamaan isoäidin neliöitä, 
opettelu asteella vasta.
Tykkäisin sellasesta tilkkupeitosta.
Jospa peitto joskus olis valmis!



Mukava kun olette täällä vierailleet. 
Toivottavasti tulette uudelleen!
Pieni viesti ilahuttaisi myös.

4 kommenttia:

  1. Hyvältä näyttää kasvimaa!

    Ihana kuva tuo alimmainen :)

    VastaaPoista
  2. Mua on alkanut ihan kauheesti kiinnostaa kasvimaa. Enemmän kuin koskaan ennen. Mun täytyy alkaa miettimään miten sen ensi kesään toteuttaisi, tänä kesänä ei varmaan enää ehdi.

    VastaaPoista
  3. mukavan kesäisiä pyykkäyskuvia:)

    VastaaPoista
  4. Hienosti sulla kasvaa! Mulla ei kyllä kaikki itäneet... Mutta retiisien sadosta ollaan sentään jo saatu nauttia.

    VastaaPoista