tiistai 30. heinäkuuta 2013

Voihan lettu....

Olen tässä kesän aikana tehnyt elämän muutoksen. Ehkä olen tehnyt muutamankin...
Tästä muutoksesta minkä haluan tänne julki kertoa, on että pääsisin ylipainosta eroon.
Olen reilun kuukauden aikana jättänyt leivän pois (joskus syön ruisleipää tai koko jyvä näkkäriä), vähentänyt pullan ja muittenkin herkkujen syöntiä ja olen myös jättänyt/vähentänyt perunan, riisin ja pastan syöntiä. Eli olen vähentänyt hiilareiden syöntiä.
Lisännyt taas olen salaatin ja muittenkin vihannesten syöntiä tosi paljon, vettä olen opetellut juomaan. Lenkillä käynoin kolme kertaa viikossa, olen jopa ruvennut juoksemaan.

Painoa pitäisi pudottaa useampi kymmen kilo.... Eli työtä on!
Haluan ja toivon, että nyt tosi kyseessä. En jaksa enää jojoilua, haluan että tämä on pysyvä innostus.
Tällä hetkellä on kyllä innostus katossa :)

Olen ylpeä, että pystyn kieltäytymään kylässä herkullisista piirakoista ja kaupasta en ole ostanut itselle jäätelöä enkä karkkeja.


Mutta on ollut huonojakin hetkiä ja ne masentaa ihan järkyttävästi. Esim. eilen paistoi lettuja ja kyytipojaksi oli jäätelöä sekä hilloa. Arvaa otinko? Kyllä. Illalla vielä kävin jääkaapilla ja otin tyhmänä letun (oli vielä kaiken lisäksi pahaa...) Aamulla kävin puntarissa ja paino oli noussut :( Tällänen on, niin tyhmää!!

Minulle täytyy olla joku juttu mikä saa tsempaamaan eteenpäin. Olen ladannut puhelimeen laihdutus ohjelman. Tämä tsemppaa tosi paljon, kun siihen merkataan  tavoite ja joka päivä merkataan paino. Lenkillä käytän Sports trackeria. Hauska lenkin jälkeen verrata keskinopeutta ja vauhtia.
Olen myös miettinyt liittya Juttan Superdiettiin. Onko teille tämä tuttu? Olis kiva kuulla mitä mieltä olette tästä.


Tulipa sekavaa juttua. Mutta tämä on tällä hetkellä sitä mitä minulle kuuluu :)

P.S. Eilen jotkut kuitenkin tykkäsivät syödä lettuja ja nauttivat vielä siitä.



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti