torstai 2. syyskuuta 2010

Huomenta

Minulla on ollut vielä viime joulun kuvat skräppäämättä. Eilen aamusta satoi vettä ja pikku pojat oli kiltisti, niin päätin skräppäillä kuvat albumiin. Oli mukava aamu! Tässä teille näytille mitä sain aikaseksi :)
















Tästä tuli minun mielestä kivan näkönen.

Tämän sivun kanssa oli vähän hankaluuksia.. Eka piti olla enemmän joulunen paperi, mutta teksti meni väärin ja se otti niin kovasti pattiin, että revin kaikki pois ja vaihoin paperia.



Jouluaaton tarinalapun piilotin kuvan taakse.

Tykkäisin skräppäillä ja askarrella enemmänkin, mutta nämä kotihommat estää minun harrastuksia aika paljon. Se on harmi se.

Miksi en saa kuvia laitettua vierekkäin? Näittenkin kuvien kanssa temppuilin, mutta aina ne vaan menee ihan miten sattuun. Sitten haluaisin pois tuon harmaan viivan tuosta reunasta pois. En osaa!! Neuvokaa joku viisaampi minua :)

4 kommenttia:

  1. Olen monesti kans miettinyt, että tollein skräppäämällä saisi kivasti koottua muistoja. Mut en vaan sit kuitenkaan jaksa aloittaa..

    En osaa auttaa kyllä tossa kuvajutussa, itekin kerran koitin saada kuvia vierekkän enkä onnistunut.. Mutta mun mielestä toi että kuvien ympärillä on noi kehykset johtuu siitä minkä taustan on blogiin valinnut. Joissain tulee kehykset, joissain ei.

    Mä tahtoisin vaihtaa sivupohjaani, mutta kun se tuntuu niin hirveen hankalalta niin olen jättäny sikseen.. menis puoli päivää koneella kun kaikkee hienosäätöä siihen yrittäis!

    VastaaPoista
  2. Tosi kivoja, mieleenpainuvia Muistoja!! Hatunnosto sille, joka saa aikaiseksi!!!!

    VastaaPoista
  3. Skräppäys on todella kivaa, mulla on jo kaameet kasat valokuvia ja albumi-ideoita, mutta nyt ei vaan millään pysty, kun se vaatii oman tilansa ja aikansa, mutta joskus sitten... ;)

    Ladatessa kuvia kannattaa kokeilla laittaa sieltä ulkoasusta valinnaksi Ei mitään. Mun blogiasetusten mukaan kun valitsee kuvien kooksi Kohtalainen, niin kaksi pystypäin olevaa kuvaa mahtuu vierekkäin... ;D Toivottavasti auttoi vähän sekainen sepustus! :)

    VastaaPoista
  4. Skräppäys ja askartelu yleensäkin on kivaa, mutta aikaa, mistä sitä tekisi, työt ja kotihommat vievät leijonanosan päivästä....minulla voi blogissa kuvia laittaessa valita laittaako kuvan vasempaan, oikeaan, keskelle tai ei mitään. Käytän usein sitä oikea ja vasen, sillai isokin kuva mahtuu 2 vierekkäin ja 2 kohtalaista vaakakuvaa samoin. Valitettavasti en osaa enempää auttaa.

    VastaaPoista